fredag 26 augusti 2011

Ny lokaltidning - Vi i Sollentuna

Idag uppmärksammades jag på att det finns en ny lokaltidning i Sollentuna - Vi i Sollentuna. Kanske inte så konstigt att jag inte hört om den eftersom första numret är daterad för i morgon.



Positivt är att nyheterna verkar finns på webben också (så man kanske kan läsa löpande där samt länka från bloggen).



Som ett i under pricken ser jag Lennart uppe till höger på förstasidan...



Grattis på födelsedagen säger jag även till det fria operativsystemet Linux som fyller 20 idag. Det ser jag gärna mer av i skolorna. Inte just för att det är gratis utan just för att friheten att inte vara inlåst är viktig.

1 kommentar:

  1. Dessutom finns ett rss-flöde på tidningen på adressen http://www.direktpress.se/viisollentuna/rss/

    Utmärkt för en tekniknörd och rss-läsare som jag.

    SvaraRadera